Monday 28 February 2011

lukisan titanic aku













ni..la kapten kapai titanic...........dr apa yg aku tahu la....yg mengemudikan sebuah kapal yg paling besar pada area itu....dan dikatakan.kapal itu tengelam desebab kan oleh berlaga dengan sebuah bonggol ais yg agak besar...(ala cm dalam creta titanic pada tahun 1997)........dah dah dah...aku buka nk creta pasal titanic nie....
dah boring kan klu aku creta pun......xp aku nk juz tunjuk lukisan aku yg aku aku lukis xp tlah diubah sikit oley aku.......cam versi aku la.....huhuhu...





Lukisan ape.....?????
ni ada kat bawah nie.....
                                                                        V
                                                                        V
                                                                        V





huhuhu......ni la masa terluang aku...(melukis gambar lucah).....hahahha.......xder la.....ni saja je nie...
ni pun  inspiration dr TItanic.....aku suka la jgak creta 2.......xp lukisan versi aku sendiri......huhuhu......
walaupun x cantik xp aku dah usaha buat yg trbaek.......

cita2 nk jd sorang pelukis...xp terjadi accountant plak....so nk buat cmna jd gila la kejap.....
...
berbalik kepada lukisan....
walaupun nmpak agak lucah....
xp klu diperhatikan aku dah alihkan perasan lucah 2 kpd air muka pompuan 2.....
penuh ngan karisma.....(walaupun aku x tau sapa pompuan 2)...agak susah tuk buat bnda lucah mnjadi  bnda yg boley dpandang positive(positive la sngat kan)..hahahahahaha........


pepe pun slamat melihat k.....
ni ja yg mmpu aku buat...
len kali aku buat bnda lain plak k....
bubuy...

5 comments:

  1. wow..history+sexs education..hehe...i loikeee =)

    ReplyDelete
  2. hhahahahah......hehehhe
    BN: yeee...ada edu skit.....
    adam: thanks k...jgan sedey walaupun single....(single la sangat)

    mana tahu mgkin wajah anda akan menjadi lukisan oley saya...kita nntikan...

    ReplyDelete
  3. aku dah follow..follow me back k.hehe

    ReplyDelete